çok iyi transfer. ligin içinden geçebilir.
video güzeldi adama müsamere kostümü gibi giydirdiginizi görene kadar. agsgajajq
Sık geçen başlıklar
hakuna matata35 9
ekşi profiliaçılın alkolik geldi.
ben bazen abartıp haftada 6 gün bile içtiğim oluyor. 1 gün off geçiyorum.
ama gel gelelim sürekli aynı ortamda ve türde alkol içmek aldığın zevki sıradanlastiriyor, alışkanlığa dönüyor bir esprisi kalmıyor.
üstelik sarhoş da olamıyorum. alkol eşiği yükseliyor.
70 lik viski üzerine 2 bira içip çakır olduğumu biliyorum. 5-6 saat içme süresi totalde bu arada.
bir yerden sonra sıradanlaştıginda zevk almadığımı farkedince neden boşuna cebe ve bünyeye zarar vereyim diye azaltmaya başladım.
şimdi haftada 1-2 ye düşürdüm içme sıklığını, içtiğim ortamı değiştirmeye ve alkol türünü farklılaştırmaya başladım. daha çok keyif alıyorum.
sarhoş olma eşiğini yükselten faktörler sırasıyla
içme sıklığı ve oranı.
içilen ortam
içki türü.
bunları sabit bir düzende değiştirmeden giderseniz kısa süre sonra monotona bağlıyor vücut zevk almıyorsunuz. o yüzden değişiklik şart.
ben bazen abartıp haftada 6 gün bile içtiğim oluyor. 1 gün off geçiyorum.
ama gel gelelim sürekli aynı ortamda ve türde alkol içmek aldığın zevki sıradanlastiriyor, alışkanlığa dönüyor bir esprisi kalmıyor.
üstelik sarhoş da olamıyorum. alkol eşiği yükseliyor.
70 lik viski üzerine 2 bira içip çakır olduğumu biliyorum. 5-6 saat içme süresi totalde bu arada.
bir yerden sonra sıradanlaştıginda zevk almadığımı farkedince neden boşuna cebe ve bünyeye zarar vereyim diye azaltmaya başladım.
şimdi haftada 1-2 ye düşürdüm içme sıklığını, içtiğim ortamı değiştirmeye ve alkol türünü farklılaştırmaya başladım. daha çok keyif alıyorum.
sarhoş olma eşiğini yükselten faktörler sırasıyla
içme sıklığı ve oranı.
içilen ortam
içki türü.
bunları sabit bir düzende değiştirmeden giderseniz kısa süre sonra monotona bağlıyor vücut zevk almıyorsunuz. o yüzden değişiklik şart.
bu kadar düştü mü kalite be!!
en ufak yorum getirene hemen baskılar, yıldırma çalışmaları. ne bitmek tükenmek bilmez para hırsınız iktidar sevdanız var yeter be. bir salın artık bizi.
7 sulalenize yetecek kadar soydunuz soğana cevirdiniz ülkeyi, her geçen gün daha egitimsizlestirip, cahillestirmeye çalışıyorsunuz. artık bizi bir salın be.
en ufak yorum getirene hemen baskılar, yıldırma çalışmaları. ne bitmek tükenmek bilmez para hırsınız iktidar sevdanız var yeter be. bir salın artık bizi.
7 sulalenize yetecek kadar soydunuz soğana cevirdiniz ülkeyi, her geçen gün daha egitimsizlestirip, cahillestirmeye çalışıyorsunuz. artık bizi bir salın be.
ülkede huzur olmayınca en ufak kivilcimdan ateş çıkıyor.
inanın bana yurt dışında yaşayanlar bunu net gozlemliyor. bunu tr sınırlarına girdiğiniz an farkediyorsunuz.
adamın tatili yok, parası yok, sofrasına et koyamıyor. sofrasına akşam stresini atacagi rakisini koyamıyor.
insanlar boşuna barut gibi gezmiyor sokaklarda. insanların eğlencesi, tadı yok. vergi için çalışıp ölüyorlar.
inanın bana yurt dışında yaşayanlar bunu net gozlemliyor. bunu tr sınırlarına girdiğiniz an farkediyorsunuz.
adamın tatili yok, parası yok, sofrasına et koyamıyor. sofrasına akşam stresini atacagi rakisini koyamıyor.
insanlar boşuna barut gibi gezmiyor sokaklarda. insanların eğlencesi, tadı yok. vergi için çalışıp ölüyorlar.
hani simit yerken çok tatlı diyordunuz ya.
bugün seçim sonucunu kaybetmesine rağmen çıkıp hakkı olmayanı kazanmaya gitmiş ve açıklama yapmıştır. akp nin diğer çalışanlarından hiçbir farkı olmadığını göstermiştir.
seçimlere gölge düşürmüştür. etik değildir. millet iradesi diyerek, milletin gözünün içine bakarak oy çalamazsınız.
bugün seçim sonucunu kaybetmesine rağmen çıkıp hakkı olmayanı kazanmaya gitmiş ve açıklama yapmıştır. akp nin diğer çalışanlarından hiçbir farkı olmadığını göstermiştir.
seçimlere gölge düşürmüştür. etik değildir. millet iradesi diyerek, milletin gözünün içine bakarak oy çalamazsınız.
hay tahmininizi yiyeyim. hani lan kutsal bilgi kaynağı ?
gidip abidik kubidik gazetelerin sayfalarında yaptığım arama sonucu bilgiye eriştim.
türkiye saatiyle gece 3.00 te başlayacaktır.
gidip abidik kubidik gazetelerin sayfalarında yaptığım arama sonucu bilgiye eriştim.
türkiye saatiyle gece 3.00 te başlayacaktır.
ulan yarım saat önce yapipta çıktığım için acaba ben miyim bu başlıktaki diye killanmadim değil hani.
ben yunanistan'da yaşıyorum beni de yunan sanıyorlar. işin garibi yunanlılar beni yunan sanıyor.
yani karistirilmiyor , bilakis birbirimize benziyoruz.
yani karistirilmiyor , bilakis birbirimize benziyoruz.
eger bu goruntuler dogru ise gercekten t.c yi cok sancili gunler bekliyor. cumhuriyet tarihinde gormedigimiz karanlik gunler cok yakin gibi.