hem istediğim hem de "aman ağzımızın tadı kaçmasın ali rıza bey" dediğim durum.
Sık geçen başlıklar
yeni biriyle tanışmak 17
ekşi'de görartık yeni biriyle çok tanışmak istemiyorum çünkü çok fazla yakın dediğim arkadaşım yok. duygusal olarak da hayatımda çok fazla kişi olmadı. biriyle konuşmayı çok seviyorum aslında ama bir süre sonra sıkılıp gidiyor.
çavdar tarlasında çocuklar kitabının son sözü, bu konuyu çok güzel özetliyor; sakın kimseye bir şey anlatmayın, sonra herkesi özlemeye başlıyorsunuz.
çavdar tarlasında çocuklar kitabının son sözü, bu konuyu çok güzel özetliyor; sakın kimseye bir şey anlatmayın, sonra herkesi özlemeye başlıyorsunuz.
tanışmakta sorun yok. sohbet eder geçersin.
hayatına alacak kadar tanımaya çalışmak zor.
hayatına alacak kadar tanımaya çalışmak zor.
yeni biriyle tanışmak zor değil.
anlaşabilecek iki insanın birbiriyle tanışması zor.
denk gelmesi zor.
anlaşabilecek iki insanın birbiriyle tanışması zor.
denk gelmesi zor.
artık yoruyor.
kendini tanıtmak, onun anlattıklarını dinlemek, onun kendini tanıtması çok angarya geliyor. o yüzden kimseyle tanışasım yok.
eskiden yeni insanlar tanımak, onların dünyasını keşfetmek, hayata onun gözünden bakmak zevkli şeylerdi. şimdi benim için hiçbir heyecanı, hiç bir önemi yok.
velhasıl yoruyor insanı...
kendini tanıtmak, onun anlattıklarını dinlemek, onun kendini tanıtması çok angarya geliyor. o yüzden kimseyle tanışasım yok.
eskiden yeni insanlar tanımak, onların dünyasını keşfetmek, hayata onun gözünden bakmak zevkli şeylerdi. şimdi benim için hiçbir heyecanı, hiç bir önemi yok.
velhasıl yoruyor insanı...
hikayenizi tekrar tekrar paylaşmak yorucu gelebilir ama bu karşınızdakinin enerjisiyle de alakalı. ayrıca ölmediğiniz sürece hikayeniz kapanmamıştır ki, belki üşenmeyip şimdiye kadar olan kısmı anlatsanız kalanına çok şey ekler karşınızdaki. üşenmeyin guzum, hala iyi insanlar var paylaşmayı bekleyen.
zor dostum çok zor,kafam kaldırmıyor, bunu yapmak için yeterince yaşam enerjim yok fazlasıyla yorgun hissediyorum
yok efendim mecalim kalmadı vay efendim kendimi baştan anlatmaktan yoruldum ayaklarını bir kenara bırakın ve kabul edin: yeni biriyle tanışmak on numara eylemdir. ortak zevkleri konuşmak, film-dizi-kitap-spor-müzik kritiği yapmak, zaman zaman sadece konuşuyor olmak için bir şeylerden bahsetmek, yeri geldiğinde derin mevzulara girmek böyle böyle derken kişiye iyiden iyiye alışmak, sabah erken kalkacağınız halde gecenin körüne kadar mesajlaşmak falan… güzel şeyler bunlar. bunca emeğin boşa gitmediği yeni tanışmalar dileğiyle.
otuzlarından sonra çok zor. insanın kafası almıyor bi kere o kadar çok alışılıyor ki yalnızlığa. her biri bir öncekinin kopyası kafa kaldırmıyor.
belli bir yaştan sonra çok zor oluyor ya da samimiyetsiz