Sık geçen başlıklar

yazarların cenazesinde çalınmasını istediği müzik 10

ekşi'de gör
south park’tan jeffy’s song istiyorum, vasiyetimin tepesine tabut çivisiyle çaktıracağım bu maddeyi. o ördeği de bulup getirin dans etsin baş ucumda.

ha bir de, başım kıbleye değil hortuma gelecek bu çok önemli.
bendeeeen bir ruhsuz yaratmayı
nasıl başardınııız
bendeeeen bir hissiz yaratmayı
nasıl başardınııız
bendeeeen biiiir uyumsuz yaratmayı
nasıl başardınız
bendeeeeen sizden biri yaratmayı
nasıl başardınıııııııııız...

yaşamak istemem artık aranızda...
blue öyster cult-the reaper

she had no fear
and she ran to him, then they started to fly
they looked backward and said goodbye, she had become like they are
she had taken his hand, she had become like they are.
don't fear the reaper
acayip saygı duyduğum insan tipinden gelen talep.

ben cenazemde annem ve kardeşim dışında herkes üzülsün isterim mesela. onları çok sevdiğim için kıyamam ama diğer insanlar üzülse iyi olur.
ölmüşüm ve herkes çalıp oynuyor. bence hoş değil; kalbim kırık giderim.
o yüzden herkes sessizce gelip sessizce giderse daha mutlu olurum.

ama bu demek değil ki holivud sinemasındaki “cenazemde şunları yapın” tiplerine saygı duymuyorum. aksine, çok duyuyorum.

mesela en 15 defa izlediğim love actually filminin cenaze sahnesini hatırlayanlarınız vardır.
bay city rollers / bye bye baby çalar hani. nefistir.
en sevdiğim bölümlerden biridir.
hatırlamayanlar için lütfen.

ben de böyle olayım isterdim ama değilim. umarım herkes üzülür.
*
bu başlığa cidden yazayım diyorum ama aklıma cenazede pide-ayran yiyen güruh geliyor.
stairway to heaven ile highway to hell arasında kaldım.