benim için, çocuk büyütme konusunda yanında olabileceğin kadar cocuk sahibi olunmali. çalışan bir anne olduğum için, çocuğumun büyürken yaşadığı pek çok şeye şahit olamadım. onu büyüten sevgili annem oldu. ne ilk adımlarını attığı gün yanındaydım, ne de ilk konuşmasını duydum. videolardan izledim. bazı özel günlerini kaçırdım. "iyi bir anne miyim?" sorusu içimi hala kemiriyor.
annesiyim, evet, ama annemle aralarında daha derin bir bağ var. çalışmayı seviyorum, bu nedenle ne ikinci ne de üçüncü çocuk istemiyorum. uzun ve güzel bir ömrü olsun tüm çocukların. ama yanında olamayacak ve bakım veremeyecekseniz, ikinci çocuğu kendinize değil, başkasına doğurduğunuzu unutmayın.
12.05.2024 · 2. sıra
zenobiazaques
11.05.2024 09:35 ~ 21:06