aday olmuş, hayırlı olsun.
yalnız şu "bu seçim çok önemli, şu seçim çok önemli. aman oyları bölmeyin" diyenlerden gına geldi.
size ne arkadaş? burası demokratik bir ülke. kriterleri sağlayan herkes aday olabilir. insanlar aday olmak için sizden icazet mi alacak?
selo'nun karısı aday olurken laf yok, başkası aday olunca rerörö. bakın işinize.
oyları böldürmek istemiyorsanız ona göre politika belirleyin.
genç, seküler milliyetçi seçmen kanal istanbul müdürüne ya da ula ula deyip van'da zafer işareti yapanlara oy vermek istemiyorsa size hesap vermek zorunda değil.
azmi karamahmutoğlu da aday olabilir, taylan yıldız da. ikisine de başarılar. diğerlerine akıl fikir.
26.01.2024 · 17. sıra
turk bilge kagan
25.01.2024 10:59 ~ 11:38