öncelikle berber salonu sahibi tarafından bidon ile satın alınan o şampuandan uzak durun.
ve mümkünse hiç saçınızı yıkamayın berberde.
hele ki gün içinde onlarca kişi tarafından kullanılan havlular daha kötü. yıkanmadan sadece biraz kurutulmaya bırakılmış o havlular resmen hastalık yuvası.
seboreik dermatit, sedef hastalığı, saçkıran, skleroderma ve liken planus gibi hastalıklara sahip bir sürü insan o havluları kullanmış olabilir.
berber sonrası direk eve geçebileceğiniz bir zaman zarfında saçınızı kestirin. bu sizin için daha sağlıklı olur.
o yüzden başlık bir eziklik cümlesi değil aslında bir nevi kendime saygım var davranışı.
sağlığınıza dikkat edin...
28.03.2023 · 41. sıra
iistanbul
27.03.2023 00:18