Sık geçen başlıklar

material necip 2

ekşi profili
bundan 15 yıl önce.
üniversiteyi kazandığım için bir gün sonra başka bir şehre gideceğim.
o son akşam ailemle gezerken adana kebapçısı gördük ve bana jest olsun diye de kebapçıya girdik.
4 kişi olmamıza rağmen sadece bir adana söyleyebildik. güya annem, babam ve kardeşimin canı yemek istemiyormuş; tokmuşlar. tok değillerdi tabii. her lokmanın boğazımda düğümlendiğini, kendimi suçlu gibi hissettiğimi bugun bile gayet iyi hatırlıyorum.
bunların böyle vahşi, kıtlıktan çıkmış gibi, gözlere soka soka, salya sümük o lahmacunları yemelerini görünce kendi hikayem geldi aklıma. tek düşündüğüm çocukların da canının çekmesiydi.
edit: evet reklam amaçlı abartmış olabilirler, ama reklamın bile bir adabı olur.
edit: lahmacun, kebap vb yiyecekler bize ozgu olduklarindan insanlarin cani daha cok isteyecektir. pizza, tart, turta vb. yiyecekleri boyle vahsice yeselerdi bu kadar umrumda olmazdi belki.