çöpçüler işini yapsın ya da aldıkları maaşı hak etsin diyedir herhalde. birilerine yaptığı işi hatırlatmayı çok seven bu milletin 21 yıldır aynı kişileri seçerek ömür yettiği kadar bu ülkeyi adam akıllı yönetmeye zorlaması da aynı işgüzarlıktan gelir. yere sürekli çöp atmak da; aynı insanlara oy vermek de milletin tutarlı ve fikrisabit olmasına örnektir. sorgulamaz ama aklına yatan neyse onda diretir.
yere çöp atan insan geleceği düşünmek konusunda akıl fakiridir. bir çöpü yere değil de çöp bidonuna atarsa yerdeki bir çirkinlikten dünyayı korur. bir ambalaja çizdiği rota ile dünyayı güzelleştireceğinin farkında da değildir. güzellikler inceliklerle kalıcı hale gelir. çöpü doğru yere atmak da çok basit bir inceliktir. yere çöp atanların hayatlarında bir güzellik varsa onun bilincinde olduklarını zannetmiyorum.
26.07.2023 · 33. sıra
bluewhale
25.07.2023 01:23