star wars hayranları için hüzünlü bir filmdir. hani devamının çekileceğini duyduğunuz da acaba hissi uyandı ya hepimizde, işte o umutları söndürdü bu yeni seri.
--- spoiler ---
daha önce de söylendiği gibi, biraz saygınız olsun eski seriye george lucas a.
siz bu seriyi çeken adamlar size söylüyorum siz eski seriyi izlemişsiniz ama bizler gibi anlayamamışsınız.
force ulan bu voodoo mu sandınız.
yazıklar olsun.
en çok içerlediğimi en başta söyleyeyim, yoda lan yoda, yok rey bizden daha iyi biliyor gibi bişeyler söylüyor.
lan amına kodumun yeni versiyon yodası, o anakini eğitme konusu için konseyde karar aldınız hatırlar mısın? bu iş bu kadar ciddiye alınırdı .
bu herifler yemin ederim eski seriye tükürmek için yapmışlar bu filmi. kitapları okudun mu diyor luke a, bak bak..
zaten sürükleyici değilmiş.
allahım aklıma mukayyet ol.
luke iki tane evren’in en iyi masterından eğitim almış adam lan, rey kim?
şimdi asıl yoruma geliyorum.
anakinin hikayesi var ya anakinin hikayesi, dramadır lan, sevdiği için karanlık tarafa geçmiş bir adamdır anakin. adamın hakkıdır ulan darth vader olmak.
herifin hayatını yaşadık yıllarca onunla birlikte.
adam galaksinin en kötüsü olmasına rağmen adama kızamadık.
star wars yamuk yumuk uzaylı hayvan karışımı karakterlere sahip olmasına rağmen ciddi bir filmdi.
kylo ren ne için karanlık tarafa geçti?
motivasyonu neydi?
ulan ilk 3 filmi biz anakinin bu motivasyonu öğrenebilmek için izledik. 3 filmde anlattı adamlar iliklerimize işletti lan. herifin karanlık tarafa geçmesine hak verdik olm işte öyle bir filmdi star wars.
şimdi bırak hak vermeyi kylo'nun neden geçtiğini bile anlayamadık.
özetle:
kylo niye maske takıyor? darth vaderın çakması olduğu için, darth vader niye maske takıyor?
çünkü onsuz yaşayamıyor.
maske kendisi, onun yaşadıklarının sembolü, kendi masterı bacaklarını kestikten sonra yanarak ölecekken,karanlık taraf gelip son kez ona el uzatıyor. adam o maske oluyor.
herifin o maskeyi neden taktığını anlatmak için ben burayı sayfalarca doldururum.
işte ben bu farkı eski seri yeni seride de aynı buluyorum, yeni seri neden var eskisinin çakması olduğu için,ç...
ya bırakın allah aşkına dahada fazla yazmıyorum lanet olsun..
--- spoiler ---
19.12.2017 · 29. sıra
atima dasu
18.12.2017 02:10 ~ 11:15