atatürkçü milliyetçi ve sağcı biri olarak söylüyorum; solcuyu mahkemeye çıkartıyorlar " ben buna inandığım için söyledim! pişman değilim " diyor .. sağcıyı çıkarıyorlar " efendim ben öyle dememiştim ! çarptırıldı " diyor ...
işte en büyük fark, lan yavşaklık hep mi bizden gelir (((((
24.05.2023 · 4. sıra
graw
23.05.2023 00:04