galatasaray'ın kasımpaşa'dan iyi bir maliyetle transfer ettiği, daha sonra gelen haberlere göre eren karşılığında kasımpaşa'ya vereceği ama 2 sezon boyunca maaş farkını yine galatasaray'ın ödeyeceği futbolcu. yani adam 6 ayda ilk olduğu yere döndü, karşılığında cimbomun kasadan bir sürü para çıktı, ölüm gibi birşey oldu ama kimse ölmedi.
Sık geçen başlıklar
ryan donk 5
ekşi'de gör
adam bu sezon o kadar başarısız ki, fenerbahçelileri bile üzdü sonunda ahaha.
geniş spektrumlu antibiyotik gibi herif.
8 mayıs 2016 galatasaray beşiktaş maçında ezeli rakip iki camiayi aynı nefrette birleştirmiştir.
muazzam olay.
geniş spektrumlu antibiyotik gibi herif.
8 mayıs 2016 galatasaray beşiktaş maçında ezeli rakip iki camiayi aynı nefrette birleştirmiştir.
muazzam olay.
7-8 milyon bileklik etmeyecek futbolcu
ha kasımpaşa bilezik gibi geçirmiştir orası ayrı
ha kasımpaşa bilezik gibi geçirmiştir orası ayrı
fakir yaya touresi.
galatasaray'a itelenmiş futbolcu.
kevin grosskreutz gibi adamı 2.5 milyon euro'ya satmayı transfer başarısı olarak görüp de, bu adama 2.5 milyon euro verilmesini normal bulanlar aynı kişiler. yine grosskreutz özelinden gidelim: asıl başarı onu 1.5 milyon euro'ya alabilmekti, onu da ellerine yüzlerine bulaştırdılar.
donk denen adam grosskreutz'tan 2 yaş daha büyük(2 ay sonra 30 olacak), avrupa'da piyasası yok, takımından ayrılmak istiyor ve 6 ay sonra sözleşmesi bitiyor.
sen bu şartlar altında 2.5 milyon euro veriyorsan, kazık yiyorsun. kasımpaşa'yla iyi pazarlık etsen, adam 1 milyon euro'ya da razı olacak. çünkü gidiyor adam 6 ay sonra zaten, hiç bir şey alamayacaklar karşılığında. bu 6 ay donk onları nereye taşıyacak da vazgeçmesinler?
6 ay sonra alsan imza parası verecekmişsin. donk kendisine senelik 1,5 milyon euro verecek kulüp buldu da, bir de üstüne imza parası isteyecek. atiba gibi adam bile senelik 1 milyon euro'ya oynuyor be, neyin imza parası?
iş bilmez yöneticilerin elinde oyuncak olmuş durumda galatasaray, yazık.
kevin grosskreutz gibi adamı 2.5 milyon euro'ya satmayı transfer başarısı olarak görüp de, bu adama 2.5 milyon euro verilmesini normal bulanlar aynı kişiler. yine grosskreutz özelinden gidelim: asıl başarı onu 1.5 milyon euro'ya alabilmekti, onu da ellerine yüzlerine bulaştırdılar.
donk denen adam grosskreutz'tan 2 yaş daha büyük(2 ay sonra 30 olacak), avrupa'da piyasası yok, takımından ayrılmak istiyor ve 6 ay sonra sözleşmesi bitiyor.
sen bu şartlar altında 2.5 milyon euro veriyorsan, kazık yiyorsun. kasımpaşa'yla iyi pazarlık etsen, adam 1 milyon euro'ya da razı olacak. çünkü gidiyor adam 6 ay sonra zaten, hiç bir şey alamayacaklar karşılığında. bu 6 ay donk onları nereye taşıyacak da vazgeçmesinler?
6 ay sonra alsan imza parası verecekmişsin. donk kendisine senelik 1,5 milyon euro verecek kulüp buldu da, bir de üstüne imza parası isteyecek. atiba gibi adam bile senelik 1 milyon euro'ya oynuyor be, neyin imza parası?
iş bilmez yöneticilerin elinde oyuncak olmuş durumda galatasaray, yazık.