48 dakikalık maçı 3-4 saatte bitiremiyorsan izlenme zevki sıfırın altına düşüyor kimse kusura bakmasın. nba'de o kadar çok mola vs var ki maç neredeydi olay neydi kopup gidiyor sürekli. hele maçların son 2 dakikası 25 dakika falan sürüyor. ben amerikalı gibi entertainment ve cips kola pizza için değil maçı, heyecanı ve taktik disiplini sevdiğim için avrupa basketbolunu tercih ediyorum artık. "way anam morant ne smaç vurdu yaw" işi beni tatmin etmiyor. arada kalite farkı da olsa nba takımları euroleague takımlarını yatırıp s.kse bile avrupa maçları her zaman daha izlenceli oluyor.
eyyorlamam bu kadar...
24.05.2022 · 33. sıra
kharadras
23.05.2022 10:15