Sık geçen başlıklar

kharadras 4

ekşi profili
twitter a ne olduğunu öğrenmek için vpn açıp ekşi'ye giriyorum amk. böyle işin böyle hayatın toptan amk...
tanım: büyük ihtimalle dünya çapında çökmüş-reset atılmış internet şeysi...
48 dakikalık maçı 3-4 saatte bitiremiyorsan izlenme zevki sıfırın altına düşüyor kimse kusura bakmasın. nba'de o kadar çok mola vs var ki maç neredeydi olay neydi kopup gidiyor sürekli. hele maçların son 2 dakikası 25 dakika falan sürüyor. ben amerikalı gibi entertainment ve cips kola pizza için değil maçı, heyecanı ve taktik disiplini sevdiğim için avrupa basketbolunu tercih ediyorum artık. "way anam morant ne smaç vurdu yaw" işi beni tatmin etmiyor. arada kalite farkı da olsa nba takımları euroleague takımlarını yatırıp s.kse bile avrupa maçları her zaman daha izlenceli oluyor.
eyyorlamam bu kadar...