Sık geçen başlıklar

miguel crespo 10

ekşi'de gör
bok gibi top oynuyor bugün. devrede çıkmazsa kesin kırmızı görür.
en acilinden 400 bin dolara ev aldırılıp türk vatandaşı yapılması gereken portekizli futbolcu. milli takıma orta sahada seviye atlatır. buna ümit özdağ bile hayır diyemez.
ya aq vitoru sen bu adamı nasıl buldun da getirdin portekiz 2.liginden senin tassaklarini ısırayım ben
vitor pereira, bu adami ve kim min jae'yi getirtti.
ali koc ve emre ikilisi, mesut ve irfancan'i, bunlarin bilmem kac kati kadar para vererek getirdi.

verdikleri katkiyi gectim, aradaki is ahlaki, takim birlikteligine katki anlamindaki fark bile ortada.

ama daha 12. haftadan, basta ozil ve "3lu defans" uzerinden yeterli degil diye gonderildi vitor.

bu entri, bir crespo ya da vitor ovgusu degil; yonetim anlayisinin net bir yansimasina dairdir
terörist başı gustavodan 19 gömlek daha üstün topçu.
amına kodumun mal taraftarı bir maçta adam gömmese 2-3 maça herkes az çok performans verecek. messi bile adaptasyon sorunu yaşıyor aq dünyasında. bir şehir değiştirse bütün kimyası değişecek adamlar ülke değiştiren topçudan tam performans bekliyor. sizin ben cibilliyetinizi sikeyim. sizden taraftar falan olmaz.

tanım: ortasaha oyuncusu.
tutarsa liverpool a,
tutmazsa antwerpe..