Sık geçen başlıklar

meltem banko 15

ekşi'de gör
konuyla alakasız ama nedense birden bir fıkra geldi aklıma.

--- spoiler ---

imam efendi, camide cuma namazı kıldırırken, kazayla, zort diye kaçırıvermiş. öyle bir utanmış ki, namazı falan bırakıp, hemen eve gelmiş. -hanım, demiş. camide böyle, böyle oldu. ben artık bu köyde kimsenin yüzüne bakamam. kalk gidiyoruz bu köyden, başka yere taşınıyoruz. demiş ve taşınmışlar uzaklara. aradan 20 yıl geçmiş, hoca köyünü çok özlemiş. bu özlem dayanılmaz bir hal almış ve eşine; – hanım, kalk gidelim köyümüze 20 yıl geçti aradan unutulmuştur nasılsa. demiş ve düşmüşler yollara. köye yaklaştıklarında genç bir çoban görmüşler. hoca; -hanım sen burada bekle de ben gidip şu çobana bir sorayım. bakalım köylüler olayı unutmuşlarmı. eğer unutmamışlarsa geri döneriz. demiş ve çobanın yanına yaklaşmış. – selamuanleykum çoban oğlum. sen kaç yaşındasın? -valla yaşımı bilmem amma imamın camide osurduğu yıl doğmuşum. hoca öfkeyle hanımının yanına dönmüş; -kalk hanım, kalk gidelim buralardan. bizim kıçımız tarih olmuş.
--- spoiler ---
mahkemelerin işi gücü yok mu bu kadının osuruklu götüyle uğraşıyorlar?
sürekli silindiğine göre bize de sürekli yeniden eklemek düşer.

kanzuk tarafından kendisine entry silme yetkisi verilmesi gereken avukat kişi. ama bu yetkiyi sürekli kullanamayacak böyle tetriste uzun çubuk gelmesini bekler gibi bekleyecek
periscopeu açık unutup osurarak uyumuşluğu vardır.