olacağım kişidir..
bunun ne mezhep genişliği ile, ne de saygı ile alakası var..
yok..
ben içen bir insanım kardeş, eşim de öyle..
elbette alkolün zararlı bir şey olduğunu, çok fazla içmenin hem kendi sağlığını hem de saygınlığını bozacağını anlatacağım..
ama ben içerken -eğer o da isterse- vermemek olmaz..
benden gizli mi içsin orada burada?
bu sefer aramızdaki bağ sırlara, saklı kapaklı şeylere doğru gider ve bozulur..
ve ben bunu istemiyorum..
kayınpederim, kayınvalidem ve balıdızlarımla gayet oturup kıçı başı dağıtmadan içebiliyoruz, kimse kimseye atlamıyor..
herkes ağzı ile içiyor..
ben böyle gördüm, bunu devam ettireceğim..
kimse bunun üzerinden istismar kasmaya kalkmasın..
ekleme: trakyalıyım ben evet, bizde böyledir..
yaz olunca saros'a kayinpederin yazlığına gideriz, ona viski ve rakı götürürüm ben..
yıllık iznin de yarısını orada yerim..
baldızlar, kayinvalide ve kayinpederle güneş batarken ufak ufak muhabbetle başlarız içmeye..
arada bir iki saatlik molalar verir, çıkar bir tur atar sonra yine devam ederiz..
kimse anıracak kıvama gelmez, kimsenin gözü kimsenin namusuna gelmez çünkü aileyizdir biz..
baldızlarım bana "enişte" değil "abi" der..
kayınlar ise biriyle tanıştırırken "damat" değil "oğlum" der..
o kadar içten der ki karşıdaki insan "ben senin oğlun olduğunu bilmiyordum" der..
hep beraber uyuruz, hep beraber uyanırız..
yaklaşık 6 yıldır böyle bu..