bu tarz bir başlığa yazmaya yer arıyordum. bakın kadınlar kötü araba kullanmıyor. bu yaşıma kadar trafikte tecrübe ettiklerime göre düşüncem bu. araba kullanmak teknik olarak zaten basit. uzay mekiği değil. maymunlar da kullanıyor.
kadınlar trafikte hata yapmıyorlar. çünkü yaptıkları hata değil onların gerçeği. kendi yaptıklarının doğru olduğuna inanıyorlar. kadın trafikte kadınlığından vazgeçmiyor. bütün mesele bu aslında. o da çoğunun narsist olması. sağa sola dönerken bakmıyorlar çünkü siklerinde değil. banane o baksın düşüncesi tamamen. ego ve kibirin sonucu. arabalara da erkekler kadar bağlı değiller. aynaları kontrol etmemek, ana yollara kamikaze gibi atlamak tamamen kadının hayattaki umursamazlığını temsil ediyor. yolun ortasında durup mağazaya giriyorlar mesela. çünkü siklerinde değil. aptal değiller kötü araba da kullanmıyorlar. sadece benciller.
03.02.2024 · 19. sıra
okkabuc
02.02.2024 00:15