Sık geçen başlıklar

depriyasisiftisik 2

ekşi profili
zamanında gs maçlarında bilerek gol yediğini iddia ettikleri adam kendi takımlarına gelince nasıl da can havliyle savunuyorlar görüyor musunuz? işte biraz omurganız olacak ki böyle saçmalıklar yapmayın.

dün size göre tü kakaydı bu adam, bu gün sırf sizin takımınızda oynuyor diye yanlışını savunursanız bu adamın, yarın yine anadoluda bir kulübe gittiğinde gs'den gol yedikçe sövmeyin adama, omurgalı olun. ama biliyorum ki sizlerde omurga ne arar, bulunduğunuz kabın şekline girmeye bayılırsınız. ulan sizin forvetiniz bile bu amcık tribünleri kışkırtırken eline tutup indirmiş yapma diye, hala nasıl savunuyorsunuz? savunuyorsunuz çünkü karakteri bozuksunuz, şimdi naş.

tanım: kötü kaleci.