Sık geçen başlıklar

iphone 14 pro max 7

ekşi'de gör
steve jobs sağ olup görseydi kafanızda kıracağı telefondur, "ulan bu ne, ben telefonları büyütmeyeceksiniz, -herkes tek elle kullanabilecek- dememiş miydim" diyerekten...
her telefon gibi bu da şirket üzerine alınmalıdır. kdv düşülür. kdv harici tutar masraf yazılır ve gelir vergisinden düşülür.
sonra bu telefonları nasıl alıyorlar demeyin. şirketiniz olmadan da türkiye'de maaşlı çalışmayın.
ne yaparsınız yapın ama yazarlardan onay almadan almamanız gereken telefon. onay almak için ekşi sözlük iphone sahipliğine uygunluk bölümü ateşeliğine sunmanız gereken belgeler;

* mesleki durumu gösteren belge - mavi yakalı olmadığınızı, plazada ya da kendi ofisinizde çalıştığını göstermesi gerekmektedir.

* son 3 yıllık gelir beyannamesi - gelirinizin istanbul ortalamasının en az 10 katı olduğunu belirtmesi gerekmektedir.

* kullanım amacını gösteren 10000 kelimelik yazi - kamera, mikrofon gibi özellikleri tam kullanabileceğinize namus ve şerefiniz üzerine söz verdiğiniz açıkça ifade edilmeli.

* ikametgah belgesi - kadıköy, nişantaşı, etiler gibi bir mahallede yaşadığınızı kanıtlar nitelikte olmalı.

işbu belgeleri toplayamıyorsanız, hafifletici sebepleri özetleyen bir kapak yazısı sunmalısınız. her başvuru duruma göre değerlendirilip, bu telefonu alıp alamayacağızına dair karar verilecektir.

onaylar maksimum 3 ay süre için verilmekte, bu onay süresi içinde zam gelirse iptal olmakta ve yeniden başvuru gerekmektedir.

imza: baş ateşe tanımlanamayan yazan nesne
kim nereden almış, nerede stokta yokmuş gibi sikko bilgiler almak isteyenlerin sözlükte takip edebileceği telefon modeli.
gerçekten imreniyorum hepinize be… 5 yıllık evliyiz, 5 yıldır hayvan gibi sıkıntı çekiyoruz. ye o yıllardan beri de ikimiz de 7 plus kullanıyoruz. elimizde kalan son pahalı eşyalarımız bu arada.

ki onu da satıp dolabı doldurma fikrinin kıyısından çok döndük, iletişimsiz kalmamak adına satamadık.

şimdi ben elimdeki 3000 liralık telefonu satıp dolap doldurmayı (ki net dolmaz) düşünürken, siz gerçekten 13 pro max kullanırken 14 e geçebiliyorsunuz.

bir telefon lan hepi topu… biz de insanız deneyimlemeyi haketmeyecek ne yaptık ki?

biz nasıl aynı ülkede yaşıyoruz… ben açım, sen çok çok tok…