Sık geçen başlıklar

hahahahahahahahahaha 8

ekşi'de gör
(bkz: tiner desenize lan)
beşiktaşın şampiyonlar ligindeki rakipleri kolay len mq
doğru lan. keşke şöyle başakşehir östersunds karışımı güçlü bir rakip gelseydi grubumuza. neyse kısmet.
bende bu başlığı arıyordum.

fenev çomarları online mı ?
beşiktaş'ın şl grubundan daha zor avrupa ligi grubu çeken takımın maçını izlerken hep aklıma gelen üzüntü dolu ifade.

(bkz: çekemedi)

edit: vardar'ın direkten dönen ikinci topu da geldi...
edit 2: hahahahahahahahha

not: g grubu.
ulan gs'liyim ama asdfnjfjdkdkekskcnjdkskkskxjdkkkdjfjrjdjejddjjdjdejejdjejeidkekkskdkcnjejeuxuxuuehhahagsgzgzgscaffzfxufuieisoxooeisidixusuwjwjsushdjjxhsgqdsssqfagagsqasdhwhhehhhdhw