Sık geçen başlıklar

geceye bir 90'lar şarkısı bırak 8

ekşi'de gör
tam doksanlar mı bilemedim ama yakın sanki.

https://youtu.be/cxm-avf5tac

"kargo - renklerin içinde " geldi aklıma birden. çok sevdiğim dinlediğim de bir şarkı değil ama aklıma gelmişken yazayım...
tüm şarkıları bağrıma basmak istedim, birçoğunu da beğendim.

madem öyle bir amme hizmeti de benden olsun;

tarkan'ın 94 yapımı 'aacayipsin' albümünün son şarkısı olan 'biz nereye?'
not düşmek gerekir ki bu şarkı tarkan'ın ilk ve tek rock alt yapıya sahip şarkısıdır;
buyursunlar

çok başka severim.
yaşanacaksa yaşanacak
ne zamandır dinlemiyordum geçen gün radyoda denk geldim, denk geldiğim günden beri de arka fonda durmadan dönüyor.

“haklısın boşver
her zaman yaptığın gibi
bana da boşver unut gitsin
sevgiden kaçmaya devam et”
bir mi? doksanlar efsane şarkıların sağanak yağmur gibi yağdığı yıllardı,

“kış güneşi desem tarkan’dan yaz yağmuru yağdırırdı tepemize serdar, ellerim bomboş desem candan erçetin yalan demez miydi sizce? sertabımın sevdası ağlıyorken cemali duymak istemez miydi... hercai desem doğuş gamsız diye haykırmaz mıydı. ahbap haluk, sevenler ağlarmış derken ahmet yıkarmı sandın beni bu yalancı ayrılık diye sökmezmiydi ciğerini. yıldız bakmazmı o çakmak gözleriyle yazmassam buraya delikanlım, dayan yüreğim, vazgeçtimi. harun kolçağın kemikleri sızlamaz mı müptelayım sana demezsem? üzülme derken ferda anıl yarkın emel hovarda olmaz mı diyosun! cesaretin varsa aşka derken gülay; nasıl demem bendeniz, hadi gel müjdeler ver diye. odalarda ışıksız kalır kayahan, kemikleri sızlar kerimin kar beyzdır ölüm demessem burda. yoncimik demez mi cesaretin yokmuş niye beni de eklemedin diye? ufuk yaradana yalvartmaz mıydı bu listede bulamazsa kendini. şebnem baba demez mi vazgeçtim dünyadan, bu aşk fazla sana ulan diye ha? acılarla yüreğimizi kanatmaz mı yeğen soner? tutuklatır valla sezen abla ve adam gibi bir liste olur muydu olmasa sibel alaş. ardına bakmadan giderdi yolcu gece almaya geldiğinde, bu liste bu kadar büyük olur muydu devlerin aşkı büyük olmasaydı! alışamazdım bu son gidişine sibel bilgiçin eğer bu listeye koymasaydım :)”

aslında ne kavgam biter ne sevdam ne de bu listedeki şarkılar çünkü doksanlar duygu üreten bir fabrikaydı, insanlar daha iyi kalpliydi , daha sevecen di, şimdiki gibi birbirinin altını oyan çiftlik solucanları gibi değillerdi.

onun için bir şarkı bırakamam kusura bakma.
taner - hiç affetmedim kendimi

kliptekine benzer bir sahneyi gerçek hayatta yaşamıştım. ilk sevgilimle, lapa lapa kar yağan bir kış gecesi telefon kulübesinde konuşurken jetonumun bitmesi yüzünden muhabbet yarım kalmıştı. koşturarak jeton alıp tekrar aradığımda ise telefona annesi çıkmış ve beni bir güzel azarlamıştı. ne güzel günlermiş