Sık geçen başlıklar

portakalreceli 3

ekşi profili
öyle bir kısa yol yok ki dostlar.
var mı?
24 yıllık şişman olarak şunu söyleyebilirim ki ciddi anlamda sadece bir kere haricinde hiç kısa yoldan kilo verebildiğimi hatırlamıyorum.
eğer 3-5 kilo fazlanız varsa cidden oturup konuşmayalım bu mevzuyu ama 15-20/20+ kg gibi bir fazlanız varsa açık konuşmam gerekirse yok öyle bir kısa yol.
aç kalmamız, çok spor yapmamız, yemeklerden (özellikle tehlikeli olanlardan ki onları hepimiz iyi biliyoruz) uzak duracağız bu kadar aslında.
yok detoks yok pt yok enerji sinerji ile kilo verelim vs yalan!
şişmanın halinden sadece şişman anladığı için bu kadar dürüst konuşuyorum.
tek yapmamız gereken yemek yemeyi minimumda, hareketi de maksimum da tutmak.
ben “portakalreçeli” diyeti yapıyorum o yüzden kimseye şişman dahi olsam tavsiye veremem hoş siz siz olun tavsiye ile diyet yapmayın zaten.
her işin bi ehli var gidin güzelce diyet programınızı yazdırın ve başlayın.