bir kadın olarak söylüyorum haklılar.
evlilik dediğimiz şey (bir bütün halinde) birey olmuş 2 canlının kendi tercihleriyle bir arada yaşaması.
herkes tek başına ayakları üzerinde durabilecek ki birliktelikte o çerçevede sağlıklı ve uzun ömürlü olabilsin.
bu açıdan şahsen en saçma bulduğum grup şu : ''eşimin maaşı zaten yüksek benim çalışmaya ihtiyacım yok''çular. senin özel durumlar haricinde ( hamilelik, çocuk bakımı, hastalık ,vs) her insan gibi çalışmaya ihtiyacın var. sadece para kazanmak için de değil. vaktini kıymetlendirmen için, sosyal sorumluluk için vs.
25.07.2021 · 50. sıra
kedisininyumagi
24.07.2021 16:21 ~ 17:19