"aleyna"asla iyisine denk gelmedim hep bi sinsilik hep bi iticilik 5 12.04.2023 · 31. sıra vito26 11.04.2023 00:29
(bkz: pınar) ne kadar pınar tanıdıysam hepsi bir sinsilik peşindeydi, güvenilmez bunlara kaçın. 3 11.03.2021 · 35. sıra yaslanma korkusu 10.03.2021 18:23
rabia, rümeysa, rana, hayrunnisaedit: sümeyye'yi de unutmayalım. @black aurora ya hatırlatması için teşekkür ederim. 3 09.08.2020 · 7. sıra nilyaaaa 08.08.2020 00:00 ~ 14:11
buğlem mina.buğlem isminin iticiliğini yeterli bulmamışlar, ikinci isimle perçinlemişler. mina tek başına iyiyken, bu kombinasyonla çok kötü olmuş ya.bi' de mağazanın ortasında "buğlem minaaaa buğlem minaaa" diye çocuğa bağırarak kulaklardan kan getirdi anası. 11 17.12.2018 · 11. sıra shitface 16.12.2018 00:03
ecrin. nahoş anlamını geçiyorum, telaffuz ederken aynaya bakın bir, söylerken bile ağız yüz bir tuhaf oluyor. 5 26.09.2018 · 24. sıra hicbirseyiolmayanadam 25.09.2018 02:01
(bkz: sümeyye)bu ismi özel olarak itici buluyorum. 0 18.03.2017 · 50. sıra elmasevmem 17.03.2017 00:06