bu maçta topla buluştuğu tüm pozisyonları bu başlığa ekleyeceğim. bakın topa değdiği her pozisyonu buraya koyayım ki durumun ciddiyetini herkes anlasın. başlıyorum.
1- dakika 19'da taylan'ın pasını alan emre akbaba takımı atağa çıkarıyor.
dk 192- dakika 21'de sarachi soldan topu getiriyor. içerde topu emre akbaba ile buluşturuyor ve emre akbaba topa basarak büyük bir zevkle atağı sikiyor.
dk 213- dakika 28... orta sahada topu emre akbaba'ya atıyor ve emre akbaba gelişine derinlemesine bir pas atıyor. böyle pasları en son iniesta atarken izliyorduk. gözlerinizin pasını silecek o pas
dk 284- dakikalar 31'i gösteriyor. seken topla cezasahası içinde buluşan emre akbaba kaleye gelişine vuruyor ve top 90 diye tabir edilen yere gidiyorkasjdkjas şaka şaka kontrol etmeye çalışırken atağı sikiyor ve arkadaki adama bırakacağına rakibe çarptırıyor.
dk 315- dakika 35. önce hava topunu rakibi bozarak(!!) takım arkadaşına aktarıyor. ardından da kendisine gelen pası , fenomen ronaldo edasıyla dönerek kaleye doğru yöneliyor. izlerken zidane & fenomen ronaldo 'yu akıllarınıza getiren o pozisyon.
dk 35 6- maçtaki ilk olumlu hareketini yaptı. pas iyi olmasa da en azından düşüncesi iyidi.
dk 43ilk yarı bitti. şaka maka " abi yerine oynayacak adam yok , napalım " diyen renkdaşlarımızı görüyorum. ulan kafanız mı güzel? yerine kaleci fatih'i bile koyabilirsin. daha kötüsü olacağını sanmıyorum. ulan keşke ikinci yarı beni göt etsen ama hiç güven vermiyorsun bee. 20 haftadır bu seviyede oynuyor cimbombomun çocuğu...
edit : ikinci yarı yok. teşekkürler fatih terim.