sorunlarını yazmaktansa sorun olmayan şeyleri yazmak daha mantıklı. evet dokununca açılıyor gerçekten de çok başarılı bir ar-ge ve yazılım başarısı, tebrikler!
soru: nerde yaptırdınız bunu afrikada mı?
edit: artık açılmıyor.
31.03.2018 · 48. sıra
becauseyouunforgiven
30.03.2018 11:21 ~ 20:28