Sık geçen başlıklar
nickler entry nin üstünde değil de sağ alt tarafında olsa daha güzel olacak uygulama. bu haliyle çok büyük duruyor ve görüntü kirliliği yapıyor. birde beyaz, saman, gri gibi renk seçenekleri de olmalı. ayrıca katkıda bulunduğu kanallar nerde???