Sık geçen başlıklar

duygusal bağ kurulan otobüs hatları 10

ekşi'de gör
izmir 121.

atakent - konak. altınyoldan. bunun alt kalitesi 120. bayraklıdan giderdi
1/t hasanağa toki-üniversite*

göçmen konutlarından üniversiteye :( ahhh ah. ömrümü yedi ömrümü. eskiden bi de fordçular olurdu bu hatta.
sadece kod ve üç nokta yazmanın kime ne ifade ettiğini anlayamadığım başlık.

dostlar kodu yazdıkdan sonra neden duygusal bağ kurduğunuzu kısaca anlatsanız daha anlamlı olmaz mı ?
55t taksim in bae tarafından feth edilmediği yıllarda, pazar günleri öğlenlerimizin vazgeçilmeziydi.. evet gop çocuğuyuz.
12a
üsküdar - kadıköy

çok anısı var.istanbul’un güzel semtlerinden ikisi arasında gidiyor.
tüm yolculara “hoşgeldiniz” diyen neşeli bi şoför abi vardı; bozuk moralini düzeltirdi.hatırlayınca tebessüm ettirdi yine.