Sık geçen başlıklar

yine ucurun 7

ekşi profili
hakemden şikayet edip hakemin hangi kararını beğenmediniz diyince mavi ekran veren başkan. hakeme rağmen fenerbahçe bize çaktı diye kalkacak masadan sanırım.
maçın bitimine 2 dk kalmış cavs efendi 78 sayı zor atmış. yazık la kimin takımıysa. cedi'yi rotasyondan kesen lue'ya da kafam girsin. 8-10 dk oynatsan belki bir hareket getirirdi takıma. oynayanlar lime lime dökülüyor zaten.

lebron'un da playoff ilk tur ilk maçlarda yenilmez ünvanını söktüler. kafası önde kuyruğu kıstırıp gitti soyunma odasına.
aykut'un prensi. neden? geriye dönüp adam kovalıyor. ulan bütün topları bu kaybediyor zaten bu olmasa kimsenin adam kovalaması gerekmeyecek.