Sık geçen başlıklar

bir telefona 40 bin+ tl verenlerin zeka seviyesi 3

ekşi'de gör
ben vermem ama vereni de eleştirmen çünkü imkanı olan istediğini alır, zeka seviyesiyle alakası yoktur.
maliyeti dolar olan bir ürünün fiyatını tl olarak yorumlayanların zeka seviyesinden düşük değildir.

bu enflasyon ile birkaç ay sonra bu başlık çöp olacak. tabii sizde o zeka ne arar.