hiç umursamıyorum artık bu tespitleri. hani burada erkekler ağlıyor ya. boş, basit vs ne diye tanımlarsanız çok büyük çoğunluğunuz bayılıyorsunuz böyle tiplere.
en enteli de en seküleri de en muhafazakarı da…
iki gıdım düzgün erkek vardı ülkede sanırım onların da çoğu yurtdışına yerleşti…
artık erkeklerin kalite, sadakat veya düzgün bir şey aradığını düşünmüyorum. öyle saçma şeyler gördüm ki son dönem kalan iki gram umudum da tükendi.
29.01.2024 · 28. sıra
miskinkiz
28.01.2024 02:05 ~ 02:41