Sık geçen başlıklar

miskinkiz 3

ekşi profili
hiç umursamıyorum artık bu tespitleri. hani burada erkekler ağlıyor ya. boş, basit vs ne diye tanımlarsanız çok büyük çoğunluğunuz bayılıyorsunuz böyle tiplere.
en enteli de en seküleri de en muhafazakarı da…
iki gıdım düzgün erkek vardı ülkede sanırım onların da çoğu yurtdışına yerleşti…

artık erkeklerin kalite, sadakat veya düzgün bir şey aradığını düşünmüyorum. öyle saçma şeyler gördüm ki son dönem kalan iki gram umudum da tükendi.
dindarları kötü gösteriyorlar diyorlar. dindarlar homojen mi? özgü namal'ın karakteri meryem
hak yememek için patronuyla ters düşüp ayrıldı.
eve girdiklerinde dede altına yapmıştı. hastaya namehram olmaz dedi zeynep -ki öyle- bunlar yaşadıkları dini de bilmiyor.

devamı ikinci bölüm seyredilince gelecek.

28 şubatçı olduğunu öğrenince kızın anlatımı neydi be!

dindarları nasıl kötü gösteriyor acaba dizi. bayağı iyisiyle kötüsüyle gerçek dindarları ve dincileri ayırt ederek anlatıyor. asıl sizin bunu anlamanız lazım yahu!