Sık geçen başlıklar

bir kızdan duyulan en iyi iltifat 6

ekşi'de gör
"senden çok güzel baba olur" demişti bir kız.. sonra aldattı :d
‘iyi’ ile başlayanlarının sonu hüsran olan iltifatlardır. sen iyi bir insansın, iyi bir adamsın, iyi birisin vb.

kadınlar için ‘iyi’ yeterli değildir, kanmayın.
"ciğerlerin çok temiz."

bayan doktor demişti ...
başka da yok
anne ve babalarin buraya gelip ‘iyi ki annemsin, en iyi anne/babasin’ denmesi cok komik.

tek kisilik yarista birinci oluyorsunuz, cocugun tek annesi ve babasi sizsiniz. ortalama bi insansaniz tabi ki begenecek. romantizme girmenin ne geregi var :( sanki cocuk baska anne babayla yasadi da tercihini senden yana kullandi
iki haftalık iznimin önceki son iş günümde patronu araba ile eve bırakmak icin yola koluydum.

konuyla alak kız ise patronun kendisi. aramizda fazla yas farkida yok. belirtmek istedim.

p-patron
b-ben

hava karanlık ve şimşekler cakmaktadır.

p- hava çok bozdu.

b- bir kaç gün böyle kötü olacakmış hava.

p- havalar sen olmayinca nasil olursa olsun hep kötü olacak.

benim çok hoşuma gitti o an. ama karar sizin.