orda büyükçekmece var uzakta.
biz büyükçekmece' de yaşıyoruz ve babam bi işi çıktığında falan "ben istanbul'a gidiyorum" diyor.
yalnız allah aşkına burda yaşayıp istanbul içinde okuyan varsa tavsiyem yurdu falan düşünün. ben salak gibi 4 yıl boyunca davutpasa 'ya gidip geldim. öğrencilik yıllarım okuldan çok metroda, metrobuste geçti.
17.09.2018 · 42. sıra
mors non est finis
16.09.2018 01:31 ~ 01:35