lan şaka bir yana da santa resmen zehra eda ve handeyi kesti. şunu ziksen gui yapamazdı.
Sık geçen başlıklar
mors non est finis 5
ekşi profiliiş hayatına dair en güzel faktördür.
işin içine abi, abla, kanka gibi ibareler girdikçe iş konusunda da tavizler devreye girer. ciddiyet en sağlıklı üsluptur benim için.
işin içine abi, abla, kanka gibi ibareler girdikçe iş konusunda da tavizler devreye girer. ciddiyet en sağlıklı üsluptur benim için.
asrın liderimiz 40 tl'ye kendi tabanının bu kitabı alıp okuyacağını sanıyorsa yanılıyor. kendi tabanı kitap okuyan kesimden olsa kendisi asrın liderimiz olmazdı.
muhtemelen aile evinde psikolojik baskı görmelerindendir. biri daha önce bi başlığa yazmıştı. üniversite hayatı kim ne derse desin balayı gibidir diye. hah aynen öyle bu sebepten ötürü gitmek istiyorlar.
orda büyükçekmece var uzakta.
biz büyükçekmece' de yaşıyoruz ve babam bi işi çıktığında falan "ben istanbul'a gidiyorum" diyor.
yalnız allah aşkına burda yaşayıp istanbul içinde okuyan varsa tavsiyem yurdu falan düşünün. ben salak gibi 4 yıl boyunca davutpasa 'ya gidip geldim. öğrencilik yıllarım okuldan çok metroda, metrobuste geçti.
biz büyükçekmece' de yaşıyoruz ve babam bi işi çıktığında falan "ben istanbul'a gidiyorum" diyor.
yalnız allah aşkına burda yaşayıp istanbul içinde okuyan varsa tavsiyem yurdu falan düşünün. ben salak gibi 4 yıl boyunca davutpasa 'ya gidip geldim. öğrencilik yıllarım okuldan çok metroda, metrobuste geçti.