bayilerin arka tarafında mevcut otoparklarda bulunan sıfır km araçlardır. milletçe birbirimizi düdükleme odaklı bir yaşam formu sürdürürdüğümüz için çokta yadırgamayın...
pandemi döneminde, türkiyede epey tanınmış markakarın bayiliğini yapan ve onlarca şubesi olan bir holdingin hukuk müşavirliğinde çalısıyordum. mesela 2020 ocak ve şubat ayında renault clionun en boş paketi 156.000 tl. ayda bir şubeden ortalama 4 5 araç satışı olur bu modelden. mart başında haftada ortalama 10 tır her tırda 8 araç olmak üzere ford renault opel marka araçlar stoklanmaya başladı. bizim otoparklar yetmedi ispark ile anlaşma yapıp büyükçekmece civarında sadece bize tahsisli yer kiraladık. tabi bu arada araçlar sürekli geliyor. deli gibi talep var. ama satmıyoruz çip krizi diyorlar şu diyorlar bu diyorlar. 1 mart 30 mayıs arası hiç araç satılmadı. 1 haziran itibariyle 156.000 e gelen araçlar 300 bin bandında satışa çıkarıldı. opsiyonlar hariç. bin e yakın araç stoklandı o dönem sadece benim çalıştığım firmada. bugünkü alışkanlık aslında ordan kalma. kötü bir anı ancak maalesef gerçekler böyle.
02.06.2023 · 42. sıra
demirj2
01.06.2023 10:48 ~ 11:00