objektif olup, fener'in futbol doğrularını da konuşmalıyız. bugün 2 noktada fener'i maça iyi hazırlanmış gördüm.
1) çok üst düzey, profesyonel seviyede zaman geçirdiler, kameni sarı almadan zaman geçirmede iyiydi.
2) fernandao'nun gol sevinci iyi çalışılmış, etkileyici bir organizasyondu. sanırım fener'in maçtaki tek organizasyonu da buydu.
27.02.2018 · 2. sıra
soner ilkay
26.02.2018 00:01 ~ 00:03