ofiste eski evrakı karıştırırken bir mükellefin 2010 haziran ayında alınmış mitsubishi lancer faturasına rastladım 34.000 tl. dolar kuru o tarihte yaklaşık 1,5 tl
başlıyoruz hesaba.. 34000/1,5 =22.600 usd yapar. 22.600 usd'yi bugünkü kurdan yani 29 tl den çevirirsek yaklaşık 657.000 tl. esas ilginç olan bundan sonrası... 2009 model, 240.000 km de bir mitsubishi lancer 700.000-tl'den satışa konmuş. ilan şurada
aha bu da ekran görüntüsü.. görsel
15 sene dere tepe kullandığın arabayı dolar olarak daha pahalıya satıyorsun. yeryüzünde böyle bir ikinci el pazarı var mı yaaa!!! bu fiyata amerikada sıfır tesla alınıyor nerdeyse...
26.11.2023 · 10. sıra
shepky
25.11.2023 00:34