öncelikle şanslı olmayı gerektirir. niye mi izah edeyim:
bir kere günümüzde hızlı kentleşme, egzost gazı ve zibilyon çeşit kimyasallar yüzünden artık zaten iyice şehir içinde kalmış mezarlıklardaki topraklarda bulunması gereken çürükçül bakteriler neredeyse yok olma noktasına gelmiştir. dolayısıyla istediğiniz kadar gömülün uzunca bir süre çürüyemeyeceksiniz çünkü insan türü olarak o bakterilerin de güzelce amına koyduk.
* yani sonuç olarak "dayımgili gömmek için halamgilin mezarını gazdıydık da aynı duruyo gız çok mübarek insanmış çürümemiş bile melaikeler korumuş" tarzı abuk açıklamalara gülüp geçiniz. bizi ölünce yiyecek bakteri, börtü, böcek, kurt, solucan bırakmadık olay bu.