annem yemek yaparken yağ ,sogan ve salcayı bir miktar kavurdugunda 1 dilim ekmeği o yağa bandırır ve bana yedirirdi. zaman zaman hanım evde yaparken aynen bunu tekrarlarım. aninda cocuklugumu hatırlarım.
ne lezzetli ama... inanın tavsiyemdir.
deneyiniz, denettiriniz efendim.
(bkz: çocukluğa götüren tatlar)
edit.
28.12.2021 · 42. sıra
serdarc2
27.12.2021 00:02 ~ 00:03