Sık geçen başlıklar

kucuk bir insancik 2

ekşi profili
türk değilim deme hakkı bile bırakmamışsınız. teşekkürler. vatandaşıyız diye illa çoğunluğun ait olduğu ırktanmış gibi mi davranmalıyız yani. kürdüz işte amk bu kadar basit. kendimi türkiyeli bir kürt olarak görüyosam sana ne? bu kürt kelimesine karşı hazımsızlığınız nerede son bulacak gerçekten merak ediyorum.

ha bir de türkiye türklerindir diyenler var. eksik. türkiye, türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan herkesindir. ben de vergimi veriyorum bu ülkede. ben de bu topraklarda doğdum, büyüdüm ve daha iyiye gitmesi için kafa yorup emek harcıyorum. ben de daha yaşanılabilir bir yer olmasını canı gönülden istiyorum.