ben neden elestirildigini anlamadim. bence guzel, kadin yok icinde diye elestiriliyor da "gidince anlarsin kiymetini" tadinda olmus... adamlarin hicbirisi de "benim camasirlari kim yikayacak?" modunda birsey demiyor. bence o bunu izleyen insanlarin onyargisini gosteriyor sadece... hele ilk adam cok ciddi uzulmus belli ki... ucuncu adam "gunde 3 kere kabrine gidiyorum" diyor daha nasil bir sevgi bekliyorsunuz ki?
hedef kitlesini dusunursen charlie's angels modunda "we can do it yes baby! womanpoweeeer!" modunda birsey mi bekliyordunuz. konya belediyesi aynen bu amca gibi tipler icin hazirlatmis...
09.03.2021 · 6. sıra
molasar
08.03.2021 08:59