Sık geçen başlıklar

leitmotif 4

ekşi profili
5-6 sene önce izleniyordu. mümkün olduğunca tarafsız olmaya da çalışıyordu. tabi o zamanlar fenerin iyi zamanları olduğundan tarafını belli etmeden yaşayabiliyordu, herkes tarafını biliyor olsa da.
ama artık hem yorumları fanatiklik kokuyor hem de iktidar yalayıcısı olmuş durumda. bazen güntekin için programı seyrediyordum ama artık yüzüne bakmıyorum. benim gibi düşünen milyonlar olduğundan da eminim.
tv'den duyuldu mu bilmiyorum, ozzy girince tribünde bir alkış kıyamet başladı. ozzy'de çok mutlu oldu. sevildiğini ve takımın en önemlisi olduğunu iyice anladı bence o an. bir de maaşına zam yapın gg falan ondan yüksek almasın