Sık geçen başlıklar

dinsiz pezevenk 4

ekşi profili
kendi videosunda itiraf etmiş bi de. egonun da yüzsüzlüğü, arsızlığın da arsızlığıdır

edit: lan olm yaprak kafalı mısınız siz? kendi çocuğu olsa kaç yazar, birinin ekmeğiyle oynamak bu kadar kolay mı? ben patrona tripliyim diye adam odama geliyodu amk bırak günaydını. muhalefet olmanın da bi mantığı sınırı kırmızı çizgisi var, günaydın demedi diye işten atılıyorsa arkasından küfür yediğini bile bile çalıştıran patronlar ne yapacak? işsizlik %50yi geçer ülkede. vardır başka bi nedeni bahanesi olmuştur ayrı bi konu, günaydın demedi diye atmak başka bi konu
kopyasını yaklasık 6-7 dişiden daha duyduğum tecavüz hikayesi.

tecavüze adli tıp kurumu bakar. adli tıp kapalıyız yazıp giden bir kurum değildir ki bayram tatilinde kapalı olsun. banyo yapmadığı takdirde 1 haftaya kadar iz korunur.

ayrıca bkz