Sık geçen başlıklar

aperion 2

ekşi profili
eski sevgilimi ınstagramdan araştırıp bulan bir babam var. hayır babamın bulduğu yetmiyor bir de karşılıklı birbirlerini takip ediyorlar. sonra yanıma gelip: "bak buldum onu hala evli değil. sanırım o da seni unutamıyor" deyip, "ben çok sevmiştim onu, böyle ayrılmamalıydınız" diye ekliyor... (boğazım düğümleniyor, yutkunamıyorum o an)

hadi babam çok sevdi seni de aradı buldu; peki çok değerli eski sevgili, sen ne demeye üzerinden en az 8 yıl geçmiş bir ilişkinin ardından babamın isteğini kabul ediyorsun? neden unutmama izin vermiyorsunuz ha? bunu bana neden yapıyorsunuz?

ah ulan sözlük ahhh; çok dertliyim şuan...
evli değilim ama çokça şahit olduğum en büyük iki sorun var:
-kişinin karakterini gizleyip sonradan açığa çıkarması,
-iletişim kuramamak/açıkça konuşamamak.