adama bak beklentisini başlık açmış. ya sabır.
Sık geçen başlıklar
ccaponasskeri 6
ekşi profilidüzenlemede herkesin sevineceği madde var 4 sene üniversite okuyan adama yönelik ufacık düzenleme yok. vay anasını. milletin askerliği 18 aydan 6 aya düştü beş sene içinde, kısa dönemler hep 6 ay...
ahahahah vur bakalım ince.
videoları izletmeye başladı. bunu sen istedin reis. yanlış yaptın...
edit: belli ki ekşi'yi fazlasıyla dikkate alıyorsun, sayın ince lütfen kılıçdaroğlu ile miting yapma. kazanımlarını çöpe atma, pls.
videoları izletmeye başladı. bunu sen istedin reis. yanlış yaptın...
edit: belli ki ekşi'yi fazlasıyla dikkate alıyorsun, sayın ince lütfen kılıçdaroğlu ile miting yapma. kazanımlarını çöpe atma, pls.
dolar kuru 3.02 den hesaplandığı için kişi başı milli gelir 10.807 usd olmuştur.
(bkz: http://www.tuik.gov.tr/…haberbultenleri.do?id=24566)
ufak bir hesaplamayla şuan gelirin 8.900 usd olduğunu görmek pek zor olmayacaktır.
selam ve dua ile.
(bkz: http://www.tuik.gov.tr/…haberbultenleri.do?id=24566)
ufak bir hesaplamayla şuan gelirin 8.900 usd olduğunu görmek pek zor olmayacaktır.
selam ve dua ile.
koyu bir muhalif olan beni heyecanlandırmış harekettir.
ne olur artık herşey göründüğü gibi olsun, arkasında planlar ve kirli işler olmasın. düzgünce yaşayıp geberip gidelim.
ne olur artık herşey göründüğü gibi olsun, arkasında planlar ve kirli işler olmasın. düzgünce yaşayıp geberip gidelim.
ben bu sınavı hazırlayanı sikeyim arkadaş kusura bakmayın.
dil bilgisi yine anaokulu seviyesinde, anlama soruları gerizekalının bile çözebileceği basitlikte, edebiyat soruları ise belirleyici olması gerekirken aynı şekilde fiyaskoydu.
ya tamam amına koduklarım başarı yükseldi, herkes 500 tam puan aldı. bak ne güzel dersaneler olmayınca bile herkes güzel net yapabiliyor.
sizin yönettiğinizi de yöneteceğinizi de sikeyim ya, güzelim ülke 3 -5 tane islamcının elinde bok oldu...
dil bilgisi yine anaokulu seviyesinde, anlama soruları gerizekalının bile çözebileceği basitlikte, edebiyat soruları ise belirleyici olması gerekirken aynı şekilde fiyaskoydu.
ya tamam amına koduklarım başarı yükseldi, herkes 500 tam puan aldı. bak ne güzel dersaneler olmayınca bile herkes güzel net yapabiliyor.
sizin yönettiğinizi de yöneteceğinizi de sikeyim ya, güzelim ülke 3 -5 tane islamcının elinde bok oldu...