Sık geçen başlıklar

ccaponasskeri 6

ekşi profili
ben bu sınavı hazırlayanı sikeyim arkadaş kusura bakmayın.

dil bilgisi yine anaokulu seviyesinde, anlama soruları gerizekalının bile çözebileceği basitlikte, edebiyat soruları ise belirleyici olması gerekirken aynı şekilde fiyaskoydu.

ya tamam amına koduklarım başarı yükseldi, herkes 500 tam puan aldı. bak ne güzel dersaneler olmayınca bile herkes güzel net yapabiliyor.

sizin yönettiğinizi de yöneteceğinizi de sikeyim ya, güzelim ülke 3 -5 tane islamcının elinde bok oldu...