Sık geçen başlıklar

kokazyana 3

ekşi profili
içim sızladı eylemi izlerken. koskoca bir partinin genel başkanı- ve en önemlisi atatürk'ün partisi- elinde bir pankart adalet yazıyor üstünde, gergin, üzüntülü dilinde de şu söz "adalet, adalet, adalet istiyoruz" sen bile bunu istiyorsan, vay halimize.
eşi, oğlu, gelini tıpkı kalkan gibi ona güç vermeye, onu korumaya gelmişler, gurur duymalı onlarla. her şeyi bir yana bırakın ve düşünün, babanız böyle bir eylem başlatıyor, ülkenin geleceğini düşündüğü için 20-25 gün yürüyecek, nasıl hissedersiniz kendinizi?