tinder türkiye'de bir muhtar seçecekse bilin ki o benim.
başlıktaki genel konulara sırasıyla cevap veriyorum.
1. yurt dışında kızlar çok harika da burda kızlar çok hölölö
* kadın olarak bunu her okuduğumda çok gülüyorum çünkü aynı hölölölük erkekler için de geçerli
2. kızlar match olup konuştuktan sonra hep matchi kaldırıyor, zaten de türk kızı hep bööle lölölö
* insan neye inanmak istiyorsa ona inanır, ancak o kız seninle konuşup "hadi bi şans daha vereyim belki muhabbeti toparlar" ınlarının hepsinde sen muhabbette sıçarsan, iki kelimeyi zor bir araya getirirsen üstüne bi de tipin (malum türküz abi hepimiz birbirimizi şii yapmayalım) de işi toplayamayacaksa kız seni naapsın..
bu swipelı programların hepsinde olduğu gibi zaten bi milyon alternatif var, aradan zeka, tip ya da bi şekilde sivrilmeniz lazım ki bi şansınız olsun. aynısı kadınlar için de geçerli...
3. milattan önceki fotoğraflarınız
- adam 30 yaşındaki halini koymuş, evlenmiş üstüne şu an 50 yaşında
- takım elbiseli resmini koymuş, meğer düğünündenmiş fln gelini croplamış -çüş- (aldatcaksanız evlenmeyin düz mantığındayım, başka kapıya)
- hep şapkalı fotolar, bir geldi sırma saçlı görünen abimizin kafanın üstü bal dök yala.. bu arada ben kel kaslı severim ama bu adamın kelliği değil sorun, sorun kendine güvensizliği.. ezik ezik saklamaya çalışmasa o zaman çekici gelicek zaten..
siz kendinize güvenmediğinizde biz de size güvenmiyoruz.
4. muamele
* şimdi açık olalım tinder inanılmaz bir sosyal çeşitlilik sağlıyor.
plazasına hapsolmuş ben, 7 gün köle gibi çalışırken, kısıtlı sosyalleşme zamanlarımda sosyal sorumluluklarımı yerine getirmek için debeleniyorken, elimin altında bir bekar erkekler kataloğu oması bana çok zaman kazandırıyor.
kahve ise kahve, aşk ise aşk, muhabbet ise muhabbet... herkesle herşey yapılmaz..
bazı insan ile sadece kakara kikiri yapılır, bazı insanla ise sabahlar olmasın.
bir kadın bir erkeği gördüğünde 3 saniye içinde sexe karar vermiştir. içgüdüsel bu.
zaten tinderin temeli de bu:
- buna veririm sağa at
- buna vermem sola at di mi...
sex konusunda kadın karar verdikten sonra tabii ki aksiyona geçmesi kendi karar ve planı ile doğru orantılı olur.. eğer abiye proje gözü ile bakıyosa abi az kalbur üstü ise efendime söyliyim stratejist modunu açar, falan filan. (ilişkide stratejiyi onaylamıyoruz ama yapan da var)
bazı kadınlarda da bu yoktur, "adamı beğendiyse, 3 ay bekletsem de vercem bari beklemeyelim" der ve hiç bi baskı altında kalmadan da abimizle takılır.
niye? çünkü kendi kararlarını verebilir ya o ablamız... özgür ya...
dolayısı ile sexe karar vermiştir o abla zaten.. öte yandan; sizle yatmak zorunda mı?
diyelim ki mal mal konuşuyorsunuz çok afedersiniz.
diyelim ki garip garip cinsel eğilimleriniz var, abla da sizi sevmedi
diyelim kanı ısınmadı
diyelim dediniz ki, "benim siyasi görüşüm haricine inanan herkes salak" fln gibi saçmaladınız...
diyelim o yer altı edebiyatı konuşan abimiz kadına davranış konusunda sınıfta kaldı
diyelim karşımızdaki adamlar garsona kaba davranıca biz insaniyetimizden içimize ağladık
diyelim ki sex için yalvaran erkek görmek çok sıkıcı artık
hatta bi de diyelim ki kendi gücünü eline almış kadın görünce saklanıcak yer arayan erkekler de çok üzücü, kariyeri senden iyiyse, hayatı on numara ise, göz önünde özgür ama ölçülü ise, hiç bir baskı yoksa üstünde... ama yine de seninle yatmamayı seçiyorsa, çok can sıkıcı di mi, geriye tek seçenek kalıyor, sizi beğenmememiştir, ondan ilerletmiyordur.
5. "ben sizi de anlıyorum erkekler çoh kötü tabi güvenemiyonuz, kesin ondan"
şimdi en sevdiğim başlık da bu, 500 kez yaşadım, içim şişti, işin doğrusunu yazıyorum böyle düşünenler iyi okusun:
* kardeş erkekler sürekli delik peşinde bu bariz, ama sizin salakça ve mantıksız taleplerinize "hayır" dememiz erkeklere "hayata" güvenimiz kırıldığından değil, siz salak olduğunuz için oluyor inanın. misal:
- gece olmuş 11.00, kıza diyorsun ki şehrin öbür ucuna gel de bana bira ısmarla, ya bi s.g. çok afedersin.
- yeni tanışmışız ve sosyopat gibi görünüyorsun, dışarda program yapmışken bi anda "evde sana sofra hazırladım bana gel ama evim de pendikte, sen leventte mi oturuyorsun olsun atla gel, ben sosyopat gibiyim kimseye sormadan da ortak yapılmış planı bozarım, senin adına karar veririm. çünkü ben erkeğim" dersen, elinle çıkarsın o date e
- "senin ayva göbeğin var ama yhaa bu çok çirkin" derse bir adam ve pipisi 3 cm ise cevap vermiyorsak sevye düşmesin diye emin olun, fiziksel kritiğe girersek türk kadını değil erkeğinin elinde kalır umutları, olsun umut fakirin ekmeği
- "yaa ne çok şey sığdırmışsın 32 yıla" diyorsa bir erkek bilin ki onu son görüşünüzdür lol, egosu sizin benliğiniz altında ezilmiştir.
- bi de ilk buluşmada borç isteyen varmış, ya o bana denk gelmedi bi gelse de çok eğlensem hsauhsauhsau
tinder hikayelerim için ayrı başlık açmaya karar verdim. çoluğa çocuğa rehber olayım.
peki tinderdan hiç mi insan gibi insanla tanışmadım.
çok tanıştım.
1 tanesi ile şimdi müzik grubu kurduk
1 tanesi ile dost olduk
1 tanesi ile komşuymuşuz akşamları yürüyüşe çıkıyoruz
1 tanesi bir türk kızının rüyalarındaki damat ve adam ciddi ilişki istiyor, ancak kendisinde gönlüm yok
1 tanesi yazar ve günlerce konuş dur adamla bıkmazsın...
1 tanesini sanırım intihardan döndürdüm, umarım şimdi mutludur...
vs vs
çünkü insan her yerde insan...
bi de unutmayın dünya çok küçük.. yeminle bak...
biriyle tinderda tanışmış olman onun seninle yatmaya razı olduğu anlamına gelmez. belki sadece canı sıkıldı, belki derin bi ilişki arıyor, belki yalnız, belki sex istiyor ama seni beğenmedi, di mi...
peki sex dönmüyor mu?
oooo alayına dönüyor, neler oluyor... off millet çığır açıyor fln. match match üstüne, gruplar mı dersin fetişler mi dersin, yasak ilişkiler mi başlamıyor dersin.. hepsi eminim gani gani dönüyordur.
o yüzden reddedildiğinizde tinderda ya da türk kızı şööle bööle cümleleri yerine, kendi tavrınıza bi bakın derim...
kendi davranışlarınızı analiz edince belki siz de "niye kimse düşmüyor burdan"ı görebilirsiniz.
saygı abicim saygı, bu eksik ama ben inanıyorum toparlar bu ilkenin güzel adamları
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38