Sık geçen başlıklar

yalnizimdostlar 2

ekşi profili
ulan aliexpressten 4-5 dolara veya altına fiyatlarda ücretsiz kargoyla almadığım ürün kalmamıştır. neler neler aldım. adamlar ufacık bir sorun çıkar feedback düşer diye neler neler yapıyor. ürün gelmeyince parasını paypal ile gönderen mi dersin, bir sorun olunca veyahut çizik vesaire, paranın bir kısmını iade eden mi dersin. müşteri memun olsun da gerekirse ben zarar edeyim diyor adam. üstelik sen kalk ebesinin nikahından ücretsiz kargo ile ürün gönder, ve hala müşteri memnuniyetini düşün.sen olsan dersin ki ulan yavşak sana kıtadan kıtaya ürün yollamışım hala boktu püsürdü konuşuyorsun, sie. gel gör ki bu adamlar böyle dürüst insanlar.

ama bizim ülkemizdeki firmalara bakıyorsun, çoğu tam süzme orospu çocuğu. bu ülkede bu işler böyle, yapacak bir şey yok.

düzeltme: aynı kelimeyi iki kere yazmışım mobilden kaynaklı olsa gerek..