Sık geçen başlıklar
akabinde hirsizliga caprazlama kol ve bacak kesme de gelirse tadindan yenmez. zina yapanlari da taslariz, hem bu alanda ornek alabilecegimiz suudi arabistan'da atilacak tas basina bir ucret de odeniyor, ekonomik acidan bakildiginda issizler icin de bir bakima yeni bir gelir kapisi yaratmis oluyoruz. resmen bir tasla iki kus!!!1! sonucta geri kalmis bir ulke olarak ileriye bakmak ve duzelmeye calismak yerine bokumuzda bogulmak daha mantikli...

ps: kahramanmaras otobusunde telefonla konusan teyzeyi de yakalim diyorum ben. hatta once kisirlastiralim sonra yakalim. o merdivenlerde yol vermeyen belediye gorevlisinin gotune de merdiven tirabzanlarini sokariz. ne de olsa geri kaldik.